Úhrada služby Podpora a Aktualizace prostřednictvím zákaznického portálu

Pro uhrazení služby Podpora a Aktualizace můžete využít náš Zákaznický portál. Platbu lze platit elektronicky, po provedení úhrady budete mít Podporu a Aktualizaci 2016 do hodiny aktivovanou. Výhodou je, že si službu můžete takto aktivovat v jakoukoliv denní dobu.

1. Vytvoření účtu na zákaznickém portále

Pro snadnější komunikaci a rychlejší získávání informací si co nejdříve na adrese http://zakportal.money.cz vytvořte uživatelský účet.

První přihlášení/registrace je prostřednictvím licenčního čísla, což je šestnáctimístný kód složený z velkých tiskacích písmen a číslic. (Licenční číslo je uvedeno na licenčním certifikátu, faktuře o nákupu, a je také viditelné na spodní liště vašeho Money S3.) Licenční číslo se zadává bez pomlček.

Poznámka: Při prvním přihlášení zadejte do formuláře své kontaktní údaje, včetně přihlašovacích, které pak budete používat při každém dalším přihlášení.

POZOR: Po registraci počkejte na náš registrační e-mail. Bude obsahovat odkaz s aktivační adresou, na které online dokončíte registraci. Bez tohoto kroku nebude váš účet fungovat. V případě, že se pokusíte přihlásit dříve, zobrazí se hláška, účet není aktivován nebo je zablokován.

Zaregistrovat se můžete i v případě, kdy účet pro vaši firmu již existuje – pro stejné IČ a licenční číslo si takto můžete vytvořit libovolné množství účtů s různými přihlašovacími jmény. Na jeden kontaktní email lze zaregistrovat pouze jeden klientský účet. Pokud chcete registrovat další klientský účet, zvolte jiný kontaktní e-mail. Registrace se provádí volbou Registrovat, kterou najdete pod přihlašovacími údaji. Musíte při ní znát své licenční číslo.

Zapomenuté heslo

Pokud zapomenete své přihlašovací heslo, použijte funkci Zapomenuté heslo pod přihlašovacím formulářem. V takovém případě dostanete na zadaný e-mail, pokud se shoduje s registrovaným emailem, odkaz, na kterém si můžete vytvořit nové heslo.

2. Objednávka služby Podpora a Aktualizace přes zákaznický portál

Po přihlášení na zákaznický portál je možné službu Podpora a Aktualizace objednat již z úvodní stránky, na které vás systém upozorňuje, že službu dosud nemáte zakoupenou pro rok 2016.

Pokračujte pomocí tlačítka Objednat.

3. Vytvoření objednávky služby Podpora a Aktualizace na zákaznickém portále

Do objednávkového formuláře doplňte potřebné údaje, zvolte způsob platby a pokračujte tlačítkem Odeslat.

4. Volba způsobu úhrady služby

Online

Online platba je nejrychlejším způsobem vyřízení objednávky. Po odeslání objednávkového formuláře budete přesměrováni na stránku, kde si můžete vybrat způsob úhrady Platební kartou, případně elektronickým převodem přes Komerční banku, Raiffeisen Bank, mBank nebo Fio.

Následně obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a druhý e-mail s fakturou.

Poznámka: Pokud online platba z jakéhokoliv důvodu neproběhne (například je karta zablokovaná pro platbu na internetu), do dvou hodin vám e-mailem přijde zálohová faktura.

Zálohová faktura

Na základě doručené objednávky obdržíte zálohovou fakturu s platebními údaji. Po její úhradě a připsání částky na náš účet vám zašleme jeden e-mail s potvrzením objednávky a druhý e-mail s fakturou.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close