Výjezdní a technický servis vám pomůže s Money S3

Občas si s počítači neví rady ani odborníci, natožpak běžný uživatel.  Naši specializovaní konzultanti vám pomohou jak s instalací, tak i s individuálním nastavením Money S3, aby vaše práce s programem byla opravdu efektivní.

Rádi vám pomůžeme přímo ve vaší firmě, nebo v prostorách certifikovaných pracovišť CÍGLER SOFTWARE.

Proč a kdy využít služeb odborníka?

  • Úspora času i peněz díky prevenci pozdějších potíží.
  • Perfektně seřízené Money S3, navíc nainstalované výrazně rychleji než v případě svépomoci.
  • Správně nastavený hardware i software.
  • Šetřete čas i peníze za dopravu – servisní zásah lze uskutečnit i vzdáleně přes internet pomocí aplikace TeamViewer
  • Garance 100% funkčnosti v okamžiku dokončení prací.

Máte zájem o individuální pravidelné importy dat?

Garantujeme Vám rychlou dostupnost:

  • Do 24 hodin každý den pro zákazníky s aktivovanou „Servisní smlouvou Priority“.
  • Do dvou pracovních dnů pro zákazníky s aktivovanou „Servisní smlouvou Standard“ nebo s aktivovanou službou „Osobní konzultant“.
  • Dle osobní dohody s technickým oddělením CÍGLER SOFTWARE pro všechny ostatní uživatele, a to podle volného času techniků (většinou do tří dnů, bez garance). V případě naléhavé potřeby jsme schopni uskutečnit vyžádaný servisní zásah už do 24 hodin s příplatkem 100 %.

Servisní smlouva

Pokud požadujete nadstandardní služby, vždy aktuální software, individuální přístup a 100% stav vašich datových souborů, využijte Servisní smlouvy. Služba je poskytována ve dvou variantách (Standard a Priority), které se liší reakční dobou – viz výše.

Servisní smlouva zahrnuje 3 dílčí služby:

Osobní konzultant

Zvolte si kteréhokoliv z Certifikovaných profesionálů Money S3 za svého osobního konzultanta. Dostanete pak zvláštní číslo jeho mobilního telefonu a konzultant je vám k dispozici v pracovní době 8.00–17.00 pro řešení vašich problémů. Váš konzultant přesně zná situaci ve vaší společnosti – je proto schopen řešit problémy rychleji a efektivněji, než běžná technická podpora. Po dohodě je možné domluvit si pohotovost konzultanta na telefonu i v mimopracovní době za poplatek 70 Kč / hodina (například v době účetních uzávěrek apod.).

Údržba dat

Váš osobní konzultant vás jednou měsíčně navštíví a provede kontrolu nastavení a datových souborů. V ceně služby je rozsah do 3 hodin měsíčně a cestovní výlohy do 50 km. Při podpisu smlouvy Standard jsou návštěvy prováděny v předem domluvených intervalech, u smlouvy Priority na zavolání.

Prioritní výjezdní servis

Při podpisu servisní smlouvy Standard garantujeme servisní zásah do dvou pracovních dnů, u smlouvy Priority do druhého dne.

Přehled cen:

reakční doba
do 24 hodin
reakční doba
do 2 pracovních dní
cena / měsíc
(s objednávkou na celý rok)
Servisní smlouva Standard Ne Ano 3 490 Kč
Servisní smlouva Priority Ano Ano 5 590 Kč

Všechny ceny jsou uváděny bez DPH.

 

Nastavení vzdálených servisních zásahů pomocí aplikace TeamViewer

TeamViewer slouží pro vzdálené servisní zásahy našich techniků. Těm umožní připojit se k vašemu počítači odkudkoliv přes internet, díky čemu výrazně ušetříte za jejich čas i náklady na dopravu. Uvedené soubory stahujte a instalujte jedině po předchozí domluvě s technickou podporou CÍGLER SOFTWARE, a.s.

  Název
Jednorázové připojení pro vzdálenou techn. podporu CÍGLER SOFTWARE Jednorázové připojení pro vzdálenou techn. podporu CÍGLER SOFTWARE
Trvalé připojení pro vzdálenou technickou podporu CÍGLER SOFTWARE Trvalé připojení pro vzdálenou technickou podporu CÍGLER SOFTWARE
Vzdálené prezentace školení produktů CÍGLER SOFTWARE Vzdálené prezentace školení produktů CÍGLER SOFTWARE

Objednávka servisního zásahu

    Ceny servisních zásahů:

    1 hodina práce
     v pracovní dny 8.00–17.00
    850 Kč
    příplatek v pracovní
    dny 17.00–20.00
    50 %
    příplatek v noci či
    mimo pracovní dny
    100 %
    přepravní poplatek
    za 1 km (min. 10 km)
    10 Kč

    Objednávka servisního zásahu

    Potřebujete rovnou servisní zásah? Využijte on-line formulář, nebo kontaktujte naši technickou podporu na tel. 800 776 776.

    Objednávka servisní smlouvy
    a více informací

    Chcete více informací nebo si rovnou objednat servisní smlouvu? Kontaktujte naše obchodní oddělení pomocí formuláře níže, e-mailu obchod@money.cz nebo tel. 800 776 776.

    Servisní smlouva

    Chcete si objednat servisní smlouvu, nebo jen potřebujete více informací?
    Zašlete nám své údaje, co nejdříve vás kontaktujeme zpět.

    Vaše jméno*

    Společnost

    Město

    Kraj*

    E-mail*

    Telefon

    Chcete nám něco vzkázat?


    Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close