Technická podpora účetního programu Money S3

    Pokud potřebujete technickou radu s provozem účetního programu Money S3 (včetně bezplatné verze START), jsme připraveni vám pomoci prostřednictvím telefonické a internetové technické podpory.

    Hledáte pomoc? Zkuste nejdříve naše návody, rady a postupy!

    Telefonická podpora (hot-line)

    Kontaktujte nás prosím na tomto čísle: 549 522 503, každý pracovní den 8.00-17.00, max. délka hovoru je 10 minut. Při volání na linku technické podpory mějte vždy připraveno:

    • své PIN licence (zobrazuje se v pravém dolním rohu spuštěného Money S3)
    • číslo verze Money S3 (tamtéž)
    • verzi operačního systému (např. Windows 8.1)

    Tyto údaje potřebuje pracovník technické podpory proto, aby vám mohl kvalifikovaně a rychle poradit. Linka je bezplatná, platíte pouze telekomunikační poplatky. Linka je automaticky přesměrována na nejbližší volné centrum technické podpory CÍGLER SOFTWARE. Linka nepatří mezi blokovatelné linky typu 9xx. Nevolejte prosím s žádostí o technickou radu na běžné obchodní kontakty!

    Telefonickou podporu mohou využít pouze uživatelé se službou Podpora a Aktualizace platnou v aktuálním kalendářním roce. Dále uživatelé bezplatné verze Money S3 Start, jejichž registrace není starší než půl roku. Technické informace k systému Money S3 jsou poskytovány na verzi Money S3 13.101 a novější. U verze Money S3 Start je vyžadována vždy aktuální verze (stáhnout).

    Internetová technická podpora

    Pokud jsou všichni konzultanti na lince technické podpory obsazeni, lze použít alternativní internetovou technickou podporu. Přístup do ní mají uživatelé právě aktuální služby Podpora a Aktualizace.

    Chcete-li zadat nový dotaz, použijte tento odkaz. Uživatelé bezplatné verze Money S3 Start mají v rámci internetové technické podpory nárok na jediný dotaz pro vyzkoušení.

    Návod na její použití naleznete zde.

     

    Zdarma v rámci služby Podpora a Aktualizace!

    Hot-line: 549 522 503

    Pracovní dny 8.00–17.00.

    Internetová podpora

    Odpověď do pracovních 2 dní
    (zpravidla do pár hodin).

    Před komunikací s technickou podporou si připravte váš PIN
    (najdete vpravo dole v Money S3):

    PIN usnadní komunikací s technickou podporou.

    PIN usnadní komunikací s technickou podporou.

    Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close