Target S5

    Systém Target S5 je nástroj pro komplexní podporu práce v organizačních, personálních a mzdových útvarech podniků. Rozsáhlým způsobem řeší systém podpory procesu řízení jakosti ISO 9000 v personálních a organizačních útvarech, zejména ve vztahu ke kvalifikační struktuře pracovníků a organizaci vzdělávání. Mzdová část systému je orientována na maximální racionalizaci pořizování měsíčních dat a úsporu „ruční práce“ mzdové účtárny. Tato část programu automaticky řeší většinu daňových a ostatních legislativně-právních úloh mzdové účtárny. Target S5 je určen pro účetní společnosti, případně pro větší firmy, které si přejí z jakéhokoliv důvodu vést samy svoji mzdovou agendu.

    Popis systému

    • Poskytuje vynikající podporu personálním a organizačním útvarům, mzdovým účtárnám a útvarům PaM.
    • Uspokojí svými funkcemi a efektivitou i manažery velkých firem.
    • Provede za vás samostatně většinu prací, které jste dosud dělali „ručně“.
    • Překvapí vás jednoduchou obsluhou a efektivitou zpracování.
    • Umožní vám zpracovávat nezávisle více firem.
    • Realizace bankovních převodů modemem, disketou nebo tištěnými příkazy k úhradě.
    • Obsahuje moduly personalistiky, mezd, organizačních schémat, bezpečnosti práce, organizace výchovy a vzdělávání, to vše přímo integrované do informačního systému Money S5.
    • Z jednotlivých modulů vám poskytne přes 150 typů standardních sestav a umožní vám velice jednoduše definovat vlastní sestavy.

    Personalistika

    • Podrobná a přehledná evidence veškerých personálních údajů.
    • Plná podpora certifikace dle ISO 9000.
    • Bohatá nabídka standardně dodávaných sestav, přehledů a formulářů.
    • Periodické kurzy, zkoušky, lékařské prohlídky – automatické sledování termínů.
    • Zpracování uživatelsky definovaných pracovně právních dokumentů.
    • Podrobný popis kvalifikačních vlastností pracovníka (vzdělání, fyzické, duševní, osobnostní předpoklady).
    • Evidence uchazečů o zaměstnání.
    • Plánování dlouhodobých rozvojových úkolů pracovníka a sledování jejich termínů.
    • Pracovní hodnocení zaměstnanců.
    • Fotografie zaměstnance a podpisový vzor, možnost tisknout průkazy.
    • Podrobná informace o začlenění pracovníka v organizační struktuře a o plánované funkci.
    • Porovnání požadované a skutečné kvalifikace pro výkon nynější a plánované funkce – nesplněné možno zadat jako rozvojové úkoly pracovníka a sledovat stav jejich plnění.
    • Popis dosavadní praxe.
    • Automatický výpočet data odchodu zaměstnanců do důchodu.
    • Automatický výpočet nároku na dovolenou dle věku a odpracované doby.
    • Rozbory a přehledy pracovní neschopnosti, podklady pro statistiku.

    Mzdy

    • Přehledná evidence mzdových údajů.
    • Možnost automatizovaného přestupu ze systémů sledování docházky.
    • Neomezený počet směnových kalendářů, jejich automatické generování a tisk.
    • Automatizované generování měsíčních vstupních údajů ze směnových kalendářů.
    • Rychlé a přehledné vkládání měsíčních vstupních údajů (možno i decentralizovaně).
    • Sledování mzdových nákladů po střediscích, zakázkách, činnostech.
    • Možnost zadání sběrných účtů pro hromadné platby (spoření ČS apod.).
    • Evidence příspěvků na penzijní připojištění zaměstnanců – přestupy do penzijních fondů.
    • Bohatá nabídka standardně dodávaných sestav (včetně kontrolních), přehledů a formulářů.
    • Práce se sociálními fondy.
    • Široký výběr druhů složek mzdy.
    • Odměny členům statutárních orgánů.
    • Bohatý výběr odměn a prémií, včetně podílů, 13. plat.
    • Roční zúčtování záloh na daň z příjmu a výpočet daně.

    Organizační schémata

    • Definice pracovního místa a jeho popis.
    • Vyhledávání pracovníků pro pracovní místo nebo pracovních míst pro zaměstnance či uchazeče o zaměstnání podle zadaných kvalifikačních požadavků.
    • Klasifikace podle zvoleného číselníku profesí (JKP, KZAM, vlastní).
    • Kompetence a zodpovědnosti – dle uživatelského číselníku.
    • Charakteristika pracovních podmínek.
    • Hmotné zodpovědnosti.
    • Kvalifikační požadavky na pracovní místo.
    • Další mimořádné výhody a požitky – např. podniková auta, byty, nároky na lázně apod.
    • Tabulkové a skutečné stavy na pracovní místo.
    • Požadavek náboru – počet, stupeň urgence.
    • Tarifní třída (způsob odměňování) – vázaná na tabulky tarifů.
    • Grafické zobrazení organizačního schématu.
    • Plánování budoucího organizačního schématu a automatizovaný přechod na něj.
    • Přesun organizačních jednotek a pracovních míst myší.
    • Uživatelsky definovaný počet stupňů řídicích úrovní organizace.
    • Definice cílů organizačních jednotek.
    • Tisk organizačních schémat s využitím grafického editoru.

    Bezpečnost práce

    • Evidence pracovních úrazů, zdroje a příčiny pracovních úrazů.
    • Evidence pracovních a ochranných pomůcek – pomůcky příslušející k profesi zaměstnance.
    • Evidence nemocí z povolání.
    • Sledování rizikových pracovišť – kategorie rizik, druhy škodlivin.
    • Evidence doby expozice příslušných rizik.
    • Podpora veškeré dokumentace příslušející k bezpečnosti práce – záznam o pracovním úrazu, hlášení pracovního úrazu, oznámení o škodní události, potvrzení o ztrátě na výdělku, odškodnění pracovního úrazu a další.

    Organizace výchovy a vzdělávání

    • Evidence nabídek externích a interních školicích kapacit.
    • Tisk pozvánek na plánované akce.
    • Automatické sledování termínů povinných, periodických kurzů.
    • Organizace konkrétní školicí události – zařazení účastníků, kteří se podle personální evidence mají akce zúčastnit.
    • Sledování kompletních nákladů na školení spolu s automatickým přenosem dat do personálních údajů zaměstnance.
    • Sledování počtu hodin realizovaných školení v různém členění (za útvar, zaměstnance apod.).
    • Sledování výsledků proškolení zaměstnanců.
    • Hodnocení realizovaných školicích a výchovných akcí.
    • Řada sestav pro sledování školicího procesu.

    Máte zájem o Money S5?

    Ozveme se vám zpět!

    Vaše jméno*

    Společnost

    E-mail*

    Telefon

    Zpráva

    Ochrana proti SPAMu - napište 123 

    Další moduly: