CRM software pro řízení vztahů se zákazníky

    Styk se zákazníky je snad nejdůležitější částí každého systému. V Money S5 se jedná o balík všech modulů, které slouží k finančnímu či marketingovému styku se zákazníkem a k řízení zákaznických vztahů. Umožňují udržovat přehled o zákaznících, jejich solventnosti, vyřizování jejich plateb a hromadnou komunikaci například v rámci obchodních nabídek.
    Moduly jsou určeny pro: obchodní oddělení, manažera, účetního.

    Adresář

    Adresář umožňuje evidenci firem, osob a institucí pro partnerský a obchodní styk. Jedná se o klíčový modul, ze kterého jsou přebírány údaje o firmě do ostatních modulů (Fakturace, Objednávky aj.). Kromě evidence kontaktních a evidenčních údajů (adresy, telefony, e-mail, IČ, web aj.) či poboček lze evidovat i kontaktní osoby nebo další pobočky téže firmy.

    • Synchronizace s rejstříkem ekonomických subjektů MF ČR ARES podle názvu nebo IČ a následná kontrola či doplnění dalších údajů.
      Firma - karta

      Ke každému vloženému subjektu lze zaznamenat různé údaje

    • Přímo z adresáře lze „lustrovat“ prostřednictvím placené služby CreditInfo.
    • Obodbným způsobem je možné ověřit solventnost partnera díky Insolvenčnímu rejstříku MF ČR.
    • Automatická kontrola správnosti DIČ a čísla bankovního účtu.
    • Definice slevových hladin a obchodních podmínek pro firmu či kontaktní osobu.
    • Rozlišení obchodní, doručovací adresy a adresy provozovny.

    CRM – řízení zákaznických vztahů

    Pomocí modulu CRM zautomatizujete a zároveň zlepšíte komunikaci se svými klienty. K Aktivitám totiž přidává hromadné operace. Můžete je tvořit, mazat i přemisťovat do různých kategorií. Pomocí modulu CRM Aktivity také snadno propojíte s automatickými kroky, jako je třeba zaslání e-mailu klientovi.

    Při použití modulu CSV Automatic navíc dostanete o generovaných aktivitách informace e-mailem. Navíc si například před schůzkou s klientem můžete automaticky vytisknout nebo nechat poslat veškeré informace o daném zákazníkovi.

    Individuální filtrování

    Stanovte si sami způsob členění vašich klientů. S modulem CRM najdete v Adresáři záložku Kategorie, ve které navrhnete takové členění, které vám vyhovuje. S jeho pomocí pak můžete zákazníky také filtrovat nebo jim třeba hromadně rozesílat e-maily.

    Lepší přehled o dokladech i výnosech

    S modulem CRM snadno získáte podrobné informace o práci svých obchodníků. Stačí ke každé společnosti v Adresáři přidat jméno příslušného obchodníka. Jeho jméno poté uvidíte u každého dokladu, který s ním souvisí. Podle jména obchodníka můžete doklady také kdykoliv snadno filtrovat.

    Modul CRM usnadní práci i vašim obchodníkům. Stačí, když vyplní GPS souřadnice svých zákazníků. Modul jim poté vytvoří mapu klientů a obchodník tak může při cestě za zákazníky snadno stanovit nejvýhodnější trasu.

    Pokud chcete mít před sebou stále aktualizovaný přehled předpokládaných výnosů, vyplňte v CRM plánovaný obrat a pravděpodobnost úspěchu a budete ho mít k dispozici kdykoliv. Jestli chcete mít mapu obchodních příležitostí znázorněnou i graficky, pomůže vám modul Business Intelligence.

    Telefonní ústředna

    Zefektivněte komunikaci s klienty pomocí modulu Telefonní ústředna. Oceníte ho vy i vaši klienti. Díky Telefonní ústředně se totiž dovolají bez čekání, a navíc jsou všechny hovory monitorované.

    Expedice

    Modul slouží k plně automatizované expedici zboží prostřednictvím České pošty nebo PPL – balík stačí doslova jen zabalit a předat pracovníkovi poštovního svozu. Pro jednotlivé přepravce snadno vytvoříte příslušnou konfiguraci a nastavení ceny služeb v závislosti na vaší individuální smlouvě a současně nastavíte i kartu Přepravní služby, podle níž už program sám generuje tisk štítků a balíkových soupisek.

    Seznam faktur

    Seznam faktur s detailem v podobě odeslaných balíků včetně jejich obsahu

    Velkou výhodou je, že se expediční doklady vytvářejí pouhým přebráním vystavené faktury nebo dodacího listu. Podle předem definované váhy, rozměrů a charakteru je Money S5 rozdělí do jednotlivých balíků s nastavenou cenou, mezi nimiž můžete zboží dále přesouvat. Jakmile pak vytvoříte Uzávěrku, lze on-line sledovat i stav expedovaného zboží. Způsob úhrady je pak možné volit pro každý expediční balík zvlášť, nebo nastavení přebírat podle volby zákazníka na e-shopu.

    TIP pro firmy s e-shopem: Nákupem zákazníka na internetovém obchodě vznikne v Money S5 objednávka zboží, která se zobrazí pověřenému zaměstnanci. Ten ji potvrdí a „vyřídí“, tj. přebere veškeré informace a vystaví jediným kliknutím fakturu. Současně vytvoří expediční balík, jehož obsah může zkontrolovat – pokud je zboží příliš mnoho, rozdělí jej do více zásilek, s čímž mu pomohou rozměry a hmotnosti jednotlivých produktů evidované v Katalogu. Vše pak včetně adresních štítků vytiskne a předá České poště, nebo zvolené PPL službě.

    Evidence pošty

    Poštmistr

    …vždy aktuálně, vždy správně!

    Přímo z Money S5 je možné exportovat údaje do systému Poštmistr pro distribuci zásilek prostřednictvím České pošty a tisknout adresní štítky, složenky a veškeré poštovní poukázky, což výrazně zrychluje hromadnou rozesílku zboží a marketingové aktivity. Například při vyřízení objednávky z internetového obchodu je každý balík nejen označen vytištěným adresním štítkem a doplněn třeba také o vytištěný dobírkový list, pracovník poštovního svozu navíc ale dostane i blanket se souhrnnými údaji o všech rozesílaných balících včetně jejich hmotnosti a ceny (exportované z katalogu).

    Outlook2Money: propojení s poštovním klientem Outlook 2010

    Outlook2money

    Modul Outlook2Money umožňuje evidovat v Money e-mailovou komunikaci z MS Outlook 2010

    Money S5 obsahuje modul Outlook2Money pro snadnější komunikaci se zákazníky. Elektronická pošta je dnes základem veškeré firemní komunikace směrem k zákazníkům – pro její efektivní řízení je však nutné veškerou komunikaci evidovat a dokumentovat. Typickým příkladem je přijetí e-mailové objednávky nebo poptávky a její zanesení do informačního systému a další zpracování na samotném počátku tohoto procesu. Ruční přepis znamená zvýšené riziko vzniku chyby a hlavně výrazné časové zdržení.

    Specializovaný modul Outlook2Money proto umožňuje evidovat v Money e-mailovou komunikaci z MS Outlook 2010 ve formě přijatých či odeslaných e-mailů včetně příloh. E-maily se přenáší do Money, kde se uloží jako Aktivity dané firmy a jako připojené dokumenty u dokladů. Přidávání nebo zakládání aktivit je po instalaci modulu možné provádět v Outlooku 2010 pravým tlačítkem myši: určí se druh aktivity a následně se zpráva uloží (včetně těla e-mailu a příloh) do Money.

    Místní nabídka Money v Outlooku obsahuje rychlé nabídky vytvoření objednávek, nabídek a poptávek, případně připojení zprávy ke stávajícím. Při ukládání aktivit z Outlooku do Money S5 navíc není nutné mít Money vůbec spuštěné – vše se ukládá rovnou do databáze. Více informací naleznete v podrobném popisu funkcí modulu Outlook2Money.

    Fakturace

    • Modul eviduje faktury vydané i přijaté, umožňuje jejich vystavení, stornování nebo úpravu přímým výběrem z ceníkových, adresních a skladových seznamů či jejich „překlopením“ z konkretizované objednávky (dodacího listu atd.).
    • Money S5 dokonce podporuje import dat z faktury v PDF formátu v případě stálých dodavatelů, což velmi výrazně urychlí práci účetního.
    • V případě, že dodavatel i odběratel používá Money S5, mohou být také faktury vydané na jedné straně a přijaté na straně druhé automaticky předané a spárované prostřednictvím XML přenosu.
    • Více informací zde.

    Reference, partneři a dokumenty

    Jedná se o pokročilý modul pro zveřejňování referencí, obchodních partnerů, dokumentů ke stažení a dalších údajů v přehledných tabulkách na internetu s údaji exportovanými přímo z Money S5. V průběhu implementace je vždy nastavena konkrétní podoba modulu přesně na míru.

    • Jednotlivé seznamy mohou být provázané, například u každého obchodního partnera je k dispozici odkaz přímo na jeho vlastní reference.
    • Je možné seznamy třídit podle abecedy a dalších zvolených kritérií (kraj, produkt, certifikace apod.).
    • Jednotlivé položky seznamu lze kliknutím rozbalit a zobrazit tak podrobné informace jako kontaktní údaje, anotaci či zodpovědné osoby.
    • V případě dokumentů ke stažení lze přímo v databázi Money S5 vést seznam všech souborů synchronizovaných s webovým řešením, což výrazně zrychluje jejich aktualizaci.
    • Jak systém může fungovat, uvidíte například v seznamu partnerůdaňových poradců nebo referencí na našich stránkách.

    Máte zájem o Money S5?

    Ozveme se vám zpět!

    Vaše jméno*

    Společnost

    E-mail*

    Telefon

    Zpráva


    Další moduly: