CRM software pro řízení vztahů se zákazníky

    Styk se zákazníky je snad nejdůležitější částí každého systému. V Money S5 se o něj stará balík modulů pro finanční či marketingový styk se zákazníky a pro řízení vztahů se zákazníky.

    Díky nim máte vždy přehled o zákaznících, jejich solventnosti, vyřizování jejich plateb nebo třeba o hromadné komunikaci s klienty (například posílání obchodních nabídek).

    Moduly jsou určené pro: obchodní oddělení, manažera, účetního.

    Adresář

    Základem každého CRM systému je Adresář, který vám řízení vztahů se zákazníky výrazně usnadní. Postará se o evidenci firem, osob a institucí, se kterými jednáte, obchodujete a spolupracujete.

    Z tohoto modulu čerpá údaje o firmě nejen CRM softwaru systému Money S5, ale také další moduly tohoto systému (Fakturace, Objednávky aj.). V Adresáři navíc evidujete nejen kontaktní a evidenční údaje (adresy, telefony, e-mail, IČ, web aj.), ale také kontaktní osoby nebo další pobočky jedné firmy.

    Modul Adresář pro CRM systém nabízí:

    • Synchronizaci s rejstříkem ekonomických subjektů MF ČR ARES podle názvu nebo IČ a následnou kontrolu či doplnění dalších údajů.
      Firma - karta

      Ke každému vloženému subjektu lze zaznamenat různé údaje

    • Lustraci kontaktů přímo z adresáře prostřednictvím placené služby CreditInfo.
    • Ověření solventnosti partnera přímo z adresáře díky Insolvenčnímu rejstříku MF ČR.
    • Automatickou kontrolu správnosti DIČ a čísla bankovního účtu.
    • Řízení vztahů se zákazníky pomocí určení slevových hladin a obchodních podmínek pro firmu či kontaktní osobu.
    • Rozlišení obchodní, doručovací adresy a adresy provozovny.

    CRM software – řízení zákaznických vztahů

    Modul pro CRM systém zautomatizuje a zlepší komunikaci s klienty. K Aktivitám totiž přidává hromadné operace, které řízení vztahů se zákazníky dál usnadní. Snadno je vytvoříte, smažete nebo třeba přemístíte do jiné kategorie. CRM software vám umožní také propojit Aktivity s automatickými kroky, jako je třeba zaslání e-mailu klientovi.

    Řízení vztahů se zákazníky usnadňuje i použití modulu CSV Automatic, kdy dostanete o vytvořených aktivitách informace e-mailem. CRM software vám díky tomuto modulu dá možnost si před schůzkou s klientem automaticky vytisknout nebo nechat poslat veškeré informace, které se ho týkají.

    Individuální filtrování

    Sami si stanovte způsob členění vašich klientů. S modulem CRM pro řízení vztahů se zákazníky najdete v Adresáři záložku Kategorie, ve které navrhnete takové členění, které vám vyhovuje. S jeho pomocí klienty také filtrujete nebo jim hromadně rozesíláte e-maily.

    Lepší přehled o dokladech i výnosech

    S modulem pro CRM systém snadno získáte podrobné informace o práci svých obchodníků. Stačí ke každé společnosti v Adresáři přidat jméno příslušného obchodníka. Jeho jméno poté uvidíte u každého dokladu, který s ním souvisí. Podle jména obchodníka doklady také kdykoliv snadno vyfiltrujete.

    Správný CRM software usnadní práci i vašim obchodníkům. Umí to také modul CRM v systému Money S5. Obchodník jednoduše vyplní GPS souřadnice zákazníků a modul poté vytvoří mapu klientů. Obchodník tak při cestě za zákazníky snadno stanoví nejvýhodnější trasu.

    CRM software vám také dá stále aktualizovaný přehled předpokládaných výnosů. V modulu pro CRM systém v Money S5 jednoduše vyplňte plánovaný obrat a pravděpodobnost úspěchu a budete ho mít k dispozici kdykoliv. A pokud chcete, aby vám CRM software mapu obchodních příležitostí znázornil i graficky, pomůže vám modul Business Intelligence.

    Telefonní ústředna

    Každý dobrý CRM software má také modul Telefonní ústředna, který zefektivní komunikaci s klienty. Oceníte ho vy i vaši klienti. Díky Telefonní ústředně se dovolají bez čekání, a navíc jsou všechny hovory monitorované.

    Expedice

    CRM systém má modul Expedice k plně automatizovanému odesílání zboží prostřednictvím České pošty nebo PPL. Balík stačí doslova jen zabalit a předat pracovníkovi poštovního svozu. CRM software dky tomuto modulu umožňuje pro jednotlivé přepravce vytvořit příslušná nastavení včetně ceny služeb, která vyplývá z vaší smlouvy. Současně nastavíte i kartu Přepravní služby, podle které program sám připravuje tisk štítků a balíkových soupisek.

    Seznam faktur

    Seznam faktur s detailem v podobě odeslaných balíků včetně jejich obsahu

    Určitě oceníte, že CRM systém v Money S5 expediční doklady vytváří pouhým přebráním vystavené faktury nebo dodacího listu. Podle předem definované váhy, rozměrů a charakteru je systém rozdělí do jednotlivých balíků s nastavenou cenou, mezi kterými můžete zboží dál přesouvat.

    CRM software vám umožní také on-line sledovat stav expedovaného zboží. Stačí v Expedici vytvořit Uzávěrku. Způsob úhrady přitom zvolíte pro každý balík zvlášť, nebo nastavení přeberete podle volby zákazníka v e-shopu.

    TIP pro firmy s e-shopem: Nákupem zákazníka v internetovém obchodě vznikne v Money S5 objednávka, která se zobrazí pověřenému zaměstnanci. Ten ji potvrdí a „vyřídí“ – tj. přebere veškeré informace a vystaví jediným kliknutím fakturu. Současně vytvoří expediční balík, jehož obsah může zkontrolovat – pokud je zboží příliš mnoho, rozdělí jej do více zásilek. Pomohou mu s tím rozměry a hmotnost jednotlivých produktů, které jsou evidované v Katalogu. Všechno včetně adresních štítků pak CRM software vytiskne a předá České poště, nebo zvolené PPL službě.

    Evidence pošty

    Řízení vztahů se zákazníky usnadní také to, že přímo CRM software v Money S5 dovoluje exportovat údaje do systému Poštmistr. Tento systém slouží k posílání zásilek prostřednictvím České pošty a tisku adresních štítků, složenek a veškerých poštovních poukázek. Výrazně tím zrychluje hromadné rozesílání zboží i marketingové aktivity.

    Poštmistr

    …vždy aktuálně, vždy správně!

    Například při vyřízení objednávky z internetového obchodu dostane každý balík nejen vytištěný adresní štítek a třeba i dobírkový list, ale pracovník poštovního svozu má také blanket se souhrnnými údaji o všech posílaných balících včetně jejich hmotnosti a ceny (exportované z katalogu).

    Outlook2Money: propojení s poštovním klientem Outlook 2010

    CRM systém pro Money S5 obsahuje modul Outlook2Money, který usnadňuje komunikaci se zákazníky. Tento modul CRM systému eviduje a dokumentuje e-maily přijaté či odeslané z MS Outlook 2010, a to včetně příloh. E-maily přenáší do Money, kde je uloží jako Aktivity dané firmy a jako připojené dokumenty u dokladů.

    Outlook2money

    Modul Outlook2Money umožňuje evidovat v Money e-mailovou komunikaci z MS Outlook 2010

    CRM systém umožňuje Aktivity přidat nebo založit rovnou z Outlooku. Pravým tlačítkem myši kliknete na zprávu, určíte druh aktivity a poté se zpráva včetně příloh uloží do Money. Vše je rychlé a díky automatickému uložení nehrozí, že uděláte chybu při ručním přepisování mailů do Money.

    V místní nabídce Money v Outlooku najdete také rychlé možnosti vytvoření objednávek, nabídek a poptávek, případně připojení zprávy ke stávajícím. Při ukládání aktivit z Outlooku do Money S5 navíc nemusíte mít Money vůbec spuštěné – vše se ukládá rovnou do databáze. Víc informací naleznete v podrobném popisu funkcí modulu Outlook2Money.

    Fakturace

    • Modul doplňuje CRM systém evidencí vydaných i přijatých faktury. Pomocí tohoto modulu je vystavíte, stornujete nebo upravíte jednoduše tím, že je vyberete z ceníkových, adresních a skladových seznamů nebo je „překlopíte“ z konkrétní objednávky, dodacího listu atd.
    • U stálých dodavatelů vás CRM software pro Money S5 potěší i možností převedení dat z faktury v PDF formátu, což velmi výrazně urychlí práci účetního.
    • Když dodavatel i odběratel používají Money S5, pak faktury vydané na jedné straně a přijaté na straně druhé automaticky předáte a spárujete prostřednictvím XML přenosu.
    • Více informací zde.

    Reference, partneři a dokumenty

    Řízení vztahů se zákazníky vám usnadní také tento pokročilý modul pro zveřejňování referencí, obchodních partnerů, dokumentů ke stažení a dalších údajů na internetu. Zveřejněné údaje jsou převzaté přímo z Money S5 a jsou seřazené v přehledných tabulkách. Konkrétní podobu modulu vám nastavíme na míru při implementaci.

    • CRM systém dokáže díky tomuto modulu provázat jednotlivé seznamy. Například u každého obchodního partnera máte k dispozici odkaz přímo na jeho vlastní reference.
    • Seznamy třídíte podle abecedy a dalších zvolených kritérií (kraj, produkt, certifikace apod.).
    • Jednotlivé položky seznamu kliknutím rozbalíte a zobrazíte tak podrobné informace jako kontaktní údaje, anotaci či zodpovědné osoby.
    • U dokumentů ke stažení můžete přímo v databázi Money S5 vést seznam všech souborů, které jsou synchronizované s webovým řešením. Díky tomu je jejich aktualizace výrazně rychlejší.
    • Jak systém funguje, uvidíte například v seznamu partnerůdaňových poradců nebo referencí na našich stránkách.

    Máte zájem o Money S5?

    Ozveme se vám zpět!

    Vaše jméno*

    Společnost

    E-mail*

    Telefon

    Zpráva


    Další moduly: