CRM software pro řízení vztahů se zákazníky

    Styk se zákazníky je snad nejdůležitější částí každého systému. V Money S5 se o něj stará balík modulů pro finanční či marketingový styk se zákazníky a pro řízení vztahů se zákazníky.

    Díky nim máte vždy přehled o zákaznících, jejich solventnosti, vyřizování jejich plateb nebo třeba o hromadné komunikaci s klienty (například posílání obchodních nabídek).

    Moduly jsou určené pro: obchodní oddělení, manažera, účetního.

    Adresář

    Základem každého CRM systému je Adresář, který vám řízení vztahů se zákazníky výrazně usnadní. Postará se o evidenci firem, osob a institucí, se kterými jednáte, obchodujete a spolupracujete.

    Z tohoto modulu čerpá údaje o firmě nejen CRM softwaru systému Money S5, ale také další moduly tohoto systému (Fakturace, Objednávky aj.). V Adresáři navíc evidujete nejen kontaktní a evidenční údaje (adresy, telefony, e-mail, IČ, web aj.), ale také kontaktní osoby nebo další pobočky jedné firmy.

    Modul Adresář pro CRM systém nabízí:

    • Synchronizaci s rejstříkem ekonomických subjektů MF ČR ARES podle názvu nebo IČ a následnou kontrolu či doplnění dalších údajů.
      Firma - karta

      Ke každému vloženému subjektu lze zaznamenat různé údaje

    • Lustraci kontaktů přímo z adresáře prostřednictvím placené služby CreditInfo.
    • Ověření solventnosti partnera přímo z adresáře díky Insolvenčnímu rejstříku MF ČR.
    • Automatickou kontrolu správnosti DIČ a čísla bankovního účtu.
    • Řízení vztahů se zákazníky pomocí určení slevových hladin a obchodních podmínek pro firmu či kontaktní osobu.
    • Rozlišení obchodní, doručovací adresy a adresy provozovny.

    CRM software – řízení zákaznických vztahů

    Modul pro CRM systém zautomatizuje a zlepší komunikaci s klienty. K Aktivitám totiž přidává hromadné operace, které řízení vztahů se zákazníky dál usnadní. Snadno je vytvoříte, smažete nebo třeba přemístíte do jiné kategorie. CRM software vám umožní také propojit Aktivity s automatickými kroky, jako je třeba zaslání e-mailu klientovi.

    Řízení vztahů se zákazníky usnadňuje i použití modulu CSV Automatic, kdy dostanete o vytvořených aktivitách informace e-mailem. CRM software vám díky tomuto modulu dá možnost si před schůzkou s klientem automaticky vytisknout nebo nechat poslat veškeré informace, které se ho týkají.

    Individuální filtrování

    Sami si stanovte způsob členění vašich klientů. S modulem CRM pro řízení vztahů se zákazníky najdete v Adresáři záložku Kategorie, ve které navrhnete takové členění, které vám vyhovuje. S jeho pomocí klienty také filtrujete nebo jim hromadně rozesíláte e-maily.

    Lepší přehled o dokladech i výnosech

    S modulem pro CRM systém snadno získáte podrobné informace o práci svých obchodníků. Stačí ke každé společnosti v Adresáři přidat jméno příslušného obchodníka. Jeho jméno poté uvidíte u každého dokladu, který s ním souvisí. Podle jména obchodníka doklady také kdykoliv snadno vyfiltrujete.

    Správný CRM software usnadní práci i vašim obchodníkům. Umí to také modul CRM v systému Money S5. Obchodník jednoduše vyplní GPS souřadnice zákazníků a modul poté vytvoří mapu klientů. Obchodník tak při cestě za zákazníky snadno stanoví nejvýhodnější trasu.

    CRM software vám také dá stále aktualizovaný přehled předpokládaných výnosů. V modulu pro CRM systém v Money S5 jednoduše vyplňte plánovaný obrat a pravděpodobnost úspěchu a budete ho mít k dispozici kdykoliv. A pokud chcete, aby vám CRM software mapu obchodních příležitostí znázornil i graficky, pomůže vám modul Business Intelligence.

    Telefonní ústředna

    Každý dobrý CRM software má také modul Telefonní ústředna, který zefektivní komunikaci s klienty. Oceníte ho vy i vaši klienti. Díky Telefonní ústředně se dovolají bez čekání, a navíc jsou všechny hovory monitorované.

    Expedice

    CRM systém má modul Expedice k plně automatizovanému odesílání zboží prostřednictvím České pošty nebo PPL. Balík stačí doslova jen zabalit a předat pracovníkovi poštovního svozu. CRM software dky tomuto modulu umožňuje pro jednotlivé přepravce vytvořit příslušná nastavení včetně ceny služeb, která vyplývá z vaší smlouvy. Současně nastavíte i kartu Přepravní služby, podle které program sám připravuje tisk štítků a balíkových soupisek.

    Seznam faktur

    Seznam faktur s detailem v podobě odeslaných balíků včetně jejich obsahu

    Určitě oceníte, že CRM systém v Money S5 expediční doklady vytváří pouhým přebráním vystavené faktury nebo dodacího listu. Podle předem definované váhy, rozměrů a charakteru je systém rozdělí do jednotlivých balíků s nastavenou cenou, mezi kterými můžete zboží dál přesouvat.

    CRM software vám umožní také on-line sledovat stav expedovaného zboží. Stačí v Expedici vytvořit Uzávěrku. Způsob úhrady přitom zvolíte pro každý balík zvlášť, nebo nastavení přeberete podle volby zákazníka v e-shopu.

    TIP pro firmy s e-shopem: Nákupem zákazníka v internetovém obchodě vznikne v Money S5 objednávka, která se zobrazí pověřenému zaměstnanci. Ten ji potvrdí a „vyřídí“ – tj. přebere veškeré informace a vystaví jediným kliknutím fakturu. Současně vytvoří expediční balík, jehož obsah může zkontrolovat – pokud je zboží příliš mnoho, rozdělí jej do více zásilek. Pomohou mu s tím rozměry a hmotnost jednotlivých produktů, které jsou evidované v Katalogu. Všechno včetně adresních štítků pak CRM software vytiskne a předá České poště, nebo zvolené PPL službě.

    Evidence pošty

    Řízení vztahů se zákazníky usnadní také to, že přímo CRM software v Money S5 dovoluje exportovat údaje do systému Poštmistr. Tento systém slouží k posílání zásilek prostřednictvím České pošty a tisku adresních štítků, složenek a veškerých poštovních poukázek. Výrazně tím zrychluje hromadné rozesílání zboží i marketingové aktivity.

    Poštmistr

    …vždy aktuálně, vždy správně!

    Například při vyřízení objednávky z internetového obchodu dostane každý balík nejen vytištěný adresní štítek a třeba i dobírkový list, ale pracovník poštovního svozu má také blanket se souhrnnými údaji o všech posílaných balících včetně jejich hmotnosti a ceny (exportované z katalogu).

    Outlook2Money: propojení s poštovním klientem Outlook 2010

    CRM systém pro Money S5 obsahuje modul Outlook2Money, který usnadňuje komunikaci se zákazníky. Tento modul CRM systému eviduje a dokumentuje e-maily přijaté či odeslané z MS Outlook 2010, a to včetně příloh. E-maily přenáší do Money, kde je uloží jako Aktivity dané firmy a jako připojené dokumenty u dokladů.

    Outlook2money

    Modul Outlook2Money umožňuje evidovat v Money e-mailovou komunikaci z MS Outlook 2010

    CRM systém umožňuje Aktivity přidat nebo založit rovnou z Outlooku. Pravým tlačítkem myši kliknete na zprávu, určíte druh aktivity a poté se zpráva včetně příloh uloží do Money. Vše je rychlé a díky automatickému uložení nehrozí, že uděláte chybu při ručním přepisování mailů do Money.

    V místní nabídce Money v Outlooku najdete také rychlé možnosti vytvoření objednávek, nabídek a poptávek, případně připojení zprávy ke stávajícím. Při ukládání aktivit z Outlooku do Money S5 navíc nemusíte mít Money vůbec spuštěné – vše se ukládá rovnou do databáze. Víc informací naleznete v podrobném popisu funkcí modulu Outlook2Money.

    Fakturace

    • Modul doplňuje CRM systém evidencí vydaných i přijatých faktury. Pomocí tohoto modulu je vystavíte, stornujete nebo upravíte jednoduše tím, že je vyberete z ceníkových, adresních a skladových seznamů nebo je „překlopíte“ z konkrétní objednávky, dodacího listu atd.
    • U stálých dodavatelů vás CRM software pro Money S5 potěší i možností převedení dat z faktury v PDF formátu, což velmi výrazně urychlí práci účetního.
    • Když dodavatel i odběratel používají Money S5, pak faktury vydané na jedné straně a přijaté na straně druhé automaticky předáte a spárujete prostřednictvím XML přenosu.
    • Více informací zde.

    Reference, partneři a dokumenty

    Řízení vztahů se zákazníky vám usnadní také tento pokročilý modul pro zveřejňování referencí, obchodních partnerů, dokumentů ke stažení a dalších údajů na internetu. Zveřejněné údaje jsou převzaté přímo z Money S5 a jsou seřazené v přehledných tabulkách. Konkrétní podobu modulu vám nastavíme na míru při implementaci.

    • CRM systém dokáže díky tomuto modulu provázat jednotlivé seznamy. Například u každého obchodního partnera máte k dispozici odkaz přímo na jeho vlastní reference.
    • Seznamy třídíte podle abecedy a dalších zvolených kritérií (kraj, produkt, certifikace apod.).
    • Jednotlivé položky seznamu kliknutím rozbalíte a zobrazíte tak podrobné informace jako kontaktní údaje, anotaci či zodpovědné osoby.
    • U dokumentů ke stažení můžete přímo v databázi Money S5 vést seznam všech souborů, které jsou synchronizované s webovým řešením. Díky tomu je jejich aktualizace výrazně rychlejší.
    • Jak systém funguje, uvidíte například v seznamu partnerůdaňových poradců nebo referencí na našich stránkách.

    Máte zájem o Money S5?

    Ozveme se vám zpět!

    Vaše jméno*

    Společnost

    E-mail*

    Telefon

    Zpráva


    Další moduly:

    Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close