Úvod / Návody / Reaktivace softwarového klíče Money S3 při změně hardware.
blank
Objevte i vy
nová online
školení
Vybrat školení

Reaktivace softwarového klíče Money S3 při změně hardware.

Chystáte se změnit hardware vašeho počítače s nainstalovaným Money S3 nebo chcete Money S3 přenést na jiný počítač? Čtěte prosím, co je třeba udělat pro bezproblémový provoz (mimo zálohy vašich dat). Jelikož je softwarová licence Money vázána vždy na konkrétní hardware, pak při jeho změně dochází i ke změně Registračního a Aktivačního kódu. V případě že Money S3 detekuje takovou změnu, samo zruší svou aktivaci.

Co udělat při změně hardware počítače, na němž již je nainstalované registrované Money (bez změny HDD a přeinstalace):

Před změnou HW:

- na kartě Money / Nápověda, kontakty spustíte Licenční manažer. V záložce Správa licence vyberete volbu Deaktivovat.

Program je deaktivován a přechází do režimu neregistrovaného programu - jeho činnost je omezena. Po dalším spuštění programu vás registrační průvodce vybídne k Obnovení aktivace.

Po změně HW:

- nyní je třeba Money znovu zaregistrovat. V Licenčním manažeru  proveďte Obnovit aktivaci.  Vygeneruje se nový Registrační kód a bude vám přidělen i nový Aktivační kód, druhou možností je vytisknout registrační kartu s novými údaji a tu zaslat poštou, faxem, nebo emailem na naše obchodní oddělení, které vám obratem zašle zpět Aktivační kód. Než však tento dostanete, nebude možné Money bez registrace spustit, proto je lepší registrovat on-line.

Co udělat chcete-li již nainstalované Money S3 přenést z původního na nový počítač (také při změně nebo formátu HDD):

Před instalací na nový PC:

- na kartě Money / Nápověda, kontakty spustíte Licenční manažer. V záložce Správa licence vyberete volbu Deaktivovat.

Po nainstalováni Money S3 na novém počítači máte 20 dní na registraci programu, a to buď přes automaticky spuštěného průvodce registrací, nebo výše uvedeným postupem - přes Licenčního manažera.

V obou případech, neprovedete-li nejprve Deaktivovat, bude při pokusu o registraci z dalšího počítače aktivace zablokována a program nespustíte. Při dodržení uvedených postupů k žádným problémům nedojde.

  • Byly tyto informace užitečné?
  • AnoNe

V případě problémů s Vaším Money S3 kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu, a to buď písemně přímo v Money S3 přes záložku Money / Zákaznická podpora nebo na podpora@money.cz nebo telefonicky na čísle 549 522 503 (pouze pro uživatele se zaplacenou službou Podpora a Aktualizace).

blank
Objevte i vy
nová online
školení
Vybrat školení
Zavřít reklamu
Objevte si vy nová online školení