Tisky při odchodu zaměstnance v podvojném účetnictví

Co vše je nutné vytisknout při odchodu zaměstnance a jak to provedete v případě, že vedete podvojné účetnictví?

Při odchodu zaměstnance jste povinni předat Potvrzení o zaměstnání (Zápočtový list) a Potvrzení o zdanitelných příjmech. 

  • Než přistoupíte k tisku, na Kartě zaměstnance / Osobní údaje musíte doplnit datum odchodu.

Karta zaměstnance

 

  • Oba tyto formuláře vytisknete přímo z nabídky Zaměstnanci / Tisk / Další sestavy / Potvrzení o zaměstnání (Zápočtový list) a Zaměstnanci / Tisk / Daňové sestavy / Potvrzení o zdanitelných příjmech.
  • Využili jste i zadání odpracované doby z předchozího zaměstnaní. Při nastavení tisku Zápočtového listu doplníte požadované údaje dle skutečnosti (např. způsob odchodu, dosažené vzdělání, atd.).

Zápočtový list

 

  • Po doplnění potvrdíte Tisk.
  • Při zpracování Potvrzení o zdanitelných příjmech (zálohová daň) musíte dbát na to, aby bylo správně v záhlaví formuláře vyznačeno, že poplatník podepsal prohlášení a ve spodní části formuláře vyplněno, že roční zúčtování daně nebylo provedeno. Pak přistoupíte k volbě Tisk.

Potvrzení o zdanitelných příjmech

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close