Zákaznická podpora pokladních systémů

Kdykoliv potřebujete radu nebo pomoc, jsme vám k dispozici. Ať už máte dotaz k pokladnímu softwaru nebo samotným pokladnám, každý pracovní den vám rádi poradíme telefonicky nebo písemně.

Abyste ušetřili svůj i náš čas, podívejte se nejprve na rady a návody. Možná už jsme váš dotaz zodpověděli dříve.

Telefonická zákaznická podpora

V rámci aktivované služby Podpora a aktualizace s vámi vaše otázky rádi probereme telefonicky.

Volejte na 549 522 519.

K dispozici jsme vám každý pracovní den 8.00-17.00 hodin.

Při volání na zákaznickou linku si prosím připravte:

  • PIN licence svého produktu Prodejna SQL (zobrazuje se v pravém dolním rohu programu)
  • alternativně IČ společnosti

Pracovníci zákaznické linky s vámi v rámci 10 minutového hovoru proberou vše potřebné a kvalifikovaně vám poradí.

Internetová zákaznická podpora

S aktivovanou službou Podpora a aktualizace jsme vám k dispozici také v Zákaznickém centru, kde vaše dotazy rádi zodpovíme písemně.

Dotazy vkládejte po přihlášení do Zákaznického portálu – v sekci Dotazy.
Přihlašujete se prvně a chcete poradit? Podívejte se do Nápovědy.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close