Zákaznická podpora pokladních systémů
Kdykoliv potřebujete radu nebo pomoc, jsme vám k dispozici. Ať už máte dotaz k pokladnímu softwaru nebo samotným pokladnám, každý pracovní den vám rádi poradíme telefonicky nebo písemně.
Abyste ušetřili svůj i náš čas, podívejte se nejprve na rady a návody. Možná už jsme váš dotaz zodpověděli dříve.
Telefonická zákaznická podpora
V rámci aktivované služby Podpora a aktualizace s vámi vaše otázky rádi probereme telefonicky.
Volejte na 549 522 519.
K dispozici jsme vám každý pracovní den 8.00-17.00 hodin.
Při volání na zákaznickou linku si prosím připravte:
- PIN licence svého produktu Prodejna SQL (zobrazuje se v pravém dolním rohu programu)
- alternativně IČ společnosti
Pracovníci zákaznické linky s vámi v rámci 10 minutového hovoru proberou vše potřebné a kvalifikovaně vám poradí.
Internetová zákaznická podpora
S aktivovanou službou Podpora a aktualizace jsme vám k dispozici také v Zákaznickém centru, kde vaše dotazy rádi zodpovíme písemně.
Dotazy vkládejte po přihlášení do Zákaznického portálu – v sekci Dotazy.
Přihlašujete se prvně a chcete poradit? Podívejte se do Nápovědy.